image/svg+xml
image/svg+xml

En güzel resmi yapmak için yarıştılar

Üniversitemiz Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü için bu yıl belirlenen 45 kişilik kontenjana başvuru yapan 434 öğrenci en güzel resmi yapmak için yarıştılar.

Üniversitemiz Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümüne bu yıl 12’si uluslararası öğrenci, 3’ü engelli öğrenci olmak üzere 45 kişilik kontenjan açıldı. Elektronik ortamda başvuruların yapıldığı bölümü Türkiye’nin farklı illerinden 434 kişi tercih etti. Başvuru yapan öğrencilerin ilk aşama sınavları yapıldı. İlk aşama desen sınavından 50 puan ve üzeri alan öğrenciler, ikinci aşamada imgesel (hayali) tasarım sınavına girecekler.
Sınava girecek öğrencilerin aileleriyle bir süre sohbet eden Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Çetin Semerci öğrencilere başarılar dileyerek “Güçlü akademik kadromuzla öğrencilerimize en iyi eğitimi vererek, onları geleceğe hazırlamak için gayret gösteriyoruz.” dedi.
Üniversitemiz Rektörü Prof. Dr. Orhan Uzun ise “Varlık sebebi olarak gördüğümüz öğrencilerimizin konforlu ve etkin bir üniversite hayatı yaşamaları ve kendilerini bir aile olarak gördüğümüz Üniversitemizin bir ferdi olarak hissetmeleri temel gayemizdir. Bu doğrultuda tüm personelimizle çaba sarf ediyor, öğrencilerimizin kendilerini ve ilgi duydukları alanları geliştirmelerine büyük önem veriyoruz. Bu düşüncelerle Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümüne başvuru yaparak Üniversitemize gelen tüm öğrencilerimize başarılar diyorum.” ifadelerini kullandı.


  • BARÜ ailesi bayramlaşma töreninde buluştu

  • Rektör Uzun’dan Ramazan Bayramı mesajı

  • BARÜ’lü milli sporcular gözünü 2024 Paris Olimpiyatlarına dikti

  • Rektör Uzun, basın mensuplarıyla iftarda bir araya geldi

  • BARÜ, BİRUS Projesiyle geleceği hedefliyor

  • BİRUS Proje ekibi, izleme takımıyla bir araya geldi

  • BARÜ’lü öğrenciler Ramazan ayı boyunca iftar sofrasında buluştu

  • BARÜ’de ‘Gazze ve Gönüllülük’ konuşuldu

  • BARÜ’de bağışıklık güçlendirici yeni formüller denenecek

  • BARÜ’nün BAKKA destekli projesinde imzalar atıldı